1. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo momentas

1.1 Pirkėjas gali užsisakyti prekes internetu svetainėje mobelia.lt ir telefonu.
1.2 Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, pasirinkęs norimas prekes ir sudaręs krepšelį, paspaudžia mygtuką “Apmokėti”. Sutartis laikoma sudaryta tuo metu, kai Pardavėjas patvirtina užsakymą, susisiekdamas su Pirkėju telefonu arba elektroniniu paštu ir siunčia patvirtinimo laišką.
1.3 Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma mobelia.lt internetinėje parduotuvės duomenų bazėje, užtikrinant, kad sutarties turinys būtų prieinamas ir galimas tolimesnei sutarties vykdymo kontrolės.

2. Pirkėjo teisės

2.1. Pirkėjas gali įsigyti prekes iš mobelia.lt internetinės parduotuvės pagal šias Taisykles.
2.2. Pirkėjas turi teisę peržiūrėti savo asmeninius duomenis ir reikalauti ištaisyti bet kokius netikslius, nepilnus ar neteisingus duomenis, kreipdamasis į pardavėją el. paštu [email protected] arba telefonu. Pardavėjas yra įsipareigojęs nedelsiant atlikti pirkėjo prašymą per 1-2 darbo dienas.
2.3. Pirkėjas gali atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties su mobelia.lt internetine parduotuve per 365 kalendorines dienas nuo prekių pristatymo dienos, informuodamas pardavėją raštu (elektroniniu paštu, nurodant prekių užsakymo numerį ir pageidaujamą grąžinti prekę).
2.4. Pirkėjo teisė atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties reglamentuojama Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228-10 straipsnio „Vartotojų teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties“ 1 dalimi ir 2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.
2.5. Pirkėjas gali atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo pažeista, ji nebuvo naudojama ar surinkta ir yra originalioje pakuotėje.
2.6. Jeigu pirkėjas įsigijo prekę, kuri yra prastos kokybės, jis turi teisę: 1) reikalauti, kad pardavėjas nemokamai pašalintų trūkumus, 2) reikalauti, kad pardavėjas nemokamai pakeistų prekę tinkama kokybe, 3) reikalauti, kad pardavėjas atitinkamai sumažintų kainą, 4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą sumą.

3. Pirkėjo pareigos

3.1. Pirkėjas privalo apmokėti už prekes ir priimti jas, vadovaujantis šių Taisyklių nustatyta tvarka.
3.2. Jei Pirkėjo užsakymo formoje pateikti duomenys pasikeičia, jis turi nedelsdamas informuoti Pardavėją apie šiuos pakeitimus.
3.3. Naudodamasis mobelia.lt internetine parduotuve, Pirkėjas įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų internetinėje parduotuvėje.

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai

4.1. Pardavėjas turi teisę nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, kuris nurodo minimalią sumą, reikalingą vykdyti Pirkėjo užsakymą. Ši suma bus matoma peržiūrint prekių krepšelį ir priklauso nuo Pardavėjo.
4.2. Jei Pirkėjas pažeidžia savo įsipareigojimus arba kelia pavojų internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve.
4.3. Jei susidaro svarbios aplinkybės, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, bet privalo apie tai iš anksto informuoti Pirkėją.
4.4. Jei dėl svarbių priežasčių Pardavėjas negali laiku ir tinkamai įvykdyti užsakymo, jis pasilieka teisę keisti pristatymo sąlygas ir laiką arba nutraukti užsakymą, nedelsiant informuodamas Pirkėją ir grąžindamas apmokėjimą, jei Pirkėjas jau yra sumokėjęs už prekes.
4.5. Pardavėjas privalo užtikrinti, kad Pirkėjas galėtų pasinaudoti internetinės parduotuvės mobelia.lt teikiamomis paslaugomis, laikantis šių taisyklių ir parduotuvėje nustatytų sąlygų.
4.6. Pardavėjas privalo gerbti Pirkėjo teisę į privatumą ir tvarkyti Pirkėjo asmeninę informaciją tik laikydamasis Privatumo Politikos.
4.7. Pardavėjas privalo pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes pagal nustatytas sąlygas ir adresą.
4.8. Jei Pardavėjas negali pristatyti užsakytos prekės dėl svarbių aplinkybių, jis privalo pasiūlyti analogišką ar panašią prekę su savo savybėmis. Jei Pirkėjas atsisako priimti analogišką ar panašiausią prekę, Pardavėjas privalo grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas, jei buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.
4.9. Jei Pirkėjas naudojasi Taisyklių 2.3 punkte nurodyta teise ir atitinka Taisyklių 2.5 punkto sąlygas, Pardavėjas privalo grąžinti sumokėtus pinigus per 10 darbo dienų, skaičiuojamas nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.

5. Kainos, apmokėjimas ir terminai

5.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir užsakyme nurodomos eurais.
5.2. Pirkėjas gali atsiskaityti už prekes vienu iš šių būdų:
5.2.1. Apmokėjimas banko pavedimu – tai reiškia, kad Pirkėjas, gavęs patvirtinimą apie užsakymą ir nurodymą apmokėti, perveda pinigus į mobelia.lt banko sąskaitą.
5.2.2. Apmokėjimas naudojant vartojimo kredito sutarčių sudarymo paslaugą, kuri teikiama lizingo bendrovių – tai reiškia, kad Pirkėjas, kaip fizinis asmuo, ir lizingo bendrovė sudaro sutartį finansuoti prekių pirkimą Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje.
5.2.3 Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
5.3. Pardavėjas pasilieka teisę reikalauti iš Pirkėjo dalinio ar pilno avansinio apmokėjimo.
5.5. PVM sąskaitose faktūrose pateikiami pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti duomenys, kurie yra būtini buhalterinėje apskaitoje, remiantis teisės aktų reikalavimais.

6. Prekių pristatymas

6.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pateikimo būdą, t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga arba Pardavėjo prekių atsiėmimo punktuose (Helios Galerija Klaipėda arba Amatininkų g. 12, 86188 Kelmė).
6.2. Prekių pristatymas Pirkėjui:
6.2.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo.
6.2.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
6.2.4. Prekių pristatymas (transportavimas) Lietuvos Respublikos teritorijoje yra nemokamas, prekės iš sandėlio bus išsiųstos per 3 darbo dienas. Užsakytų prekių pristatymo trukmė nuo 2-8 savaičių.
6.2.5. Prekių pristatymas (transportavimas) į Kuršių neriją gali užtrukti ilgesnį terminą nei nurodytas ir už papildomą mokestį. Apie prekių pristatymo terminą į Kuršių neriją Pardavėjas Pirkėją informuoja patvirtindamas užsakymą.
6.2.6. Prekės gali būti užnešamos už papildomą mokestį (10eur/aukštas)
6.2.7. Beveik visi baldai pristatomi nesurinkti, dėžėse, bet prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija. Pardavėjas taip pat siūlo prekių surinkimo paslaugą, 50eur už prekės vienetą.
6.3. Prekių atsiėmimas Pardavėjo prekių atsiėmimo punktuose:
6.3.1. Pirkėjas gali atsiimti prekes nemokamai iš Pardavėjo prekių atsiėmimo punkto.
6.3.2. Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 30 d.d.

7. Taisyklių keitimas

7.1. Pardavėjas turi teisę iš dalies arba visiškai pakeisti Taisykles apie tai pranešdamas mobelia.lt interneto parduotuvėje.
7.2. Taisyklių papildymai arba pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo dienos, t. y. nuo tos dienos, kai jie atsiranda interneto parduotuvėje mobelia.lt.
7.3. Jeigu Pirkėjas nesutinka su nauja Taisyklių redakcija, jis turi teisę raštu jos atsisakyti.
7.4. Jei po Taisyklių papildymo arba pakeitimo Pirkėjas ir toliau naudojasi interneto parduotuvės teikiamomis paslaugomis, laikoma, kad Pirkėjas sutinka su naująja Taisyklių redakcija.

×
Pssst....

gauk 5% nuolaidą

Mano krepšelis
Close Recently Viewed
Kategorijos